Shopping Cart

Reklamácie a vrátenie tovaru

Mrzí nás, pokiaľ vám zakúpený tovar nevyhovuje alebo neslúži, ako má. Proces reklamácie či vrátenie produktu sa vám snažíme maximálne zjednodušiť.

V prípade, že si nie ste istí, ako postupovať, alebo či sa jedná o vrátenie alebo reklamáciu, kontaktujte nás tu.

Vrátenie tovaru

Môže sa stať, že objednaný tovar nespĺňa Vaše očakávania a chcete ho vrátiť. Tovar nám môžete do 14 dní od dátumu jeho prevzatia bez udania dôvodu vrátiť. Stačí vyplniť formulár Odstúpení od kúpnej zmluvy a poslať ho spolu s vráteným tovarom na adresu uvedenú vo formulári. Kópiu vyplneného formulára nám prosím pošlite na e-mail: info@softello.sk.

Po obdržaní Vášho tovaru na sklad potrebujeme 3 pracovné dni, aby sme ho prekontrolovali, preto prosíme o strpenie, budeme Vás informovať e-mailom, akonáhle tovar obdržíme na sklad. Peniaze Vám vrátime prevodom na Vami zvolený bankový účet.

Adresa pre vrátenie tovaru:

BS PRODUCTION, s.r.o.
Radošovce 145
908 63 Radošovce

Reklamácia

Na všetok náš tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť v momente, keď prevezmete tovar.

  1. Pre uplatnenie reklamácie vyplňte Reklamačný formulár a pripravte si kópiu dokladu o kúpe tovaru.
  2. Tovar, pre ktorý si želáte uplatniť reklamáciu dôkladne zabaľte.
  3. Tovar môžete priniesť osobne alebo zaslať na našu adresu, ktorá je uvedená nižšie.
  4. Vyplnený Reklamačný formulár a kópiu dokladu o nákupe tovaru nám priložte k reklamovanému tovaru alebo zašlite do e-mailu na info@softello.skProsíme vás o dôkladné popísanie závady, výrazne tým prispejete k skráteniu dĺžky reklamačného konania. Bez dodania týchto dokladov žiaľ nevieme tovar identifikovať a reklamácia nebude prevzatá.
  5. Vaša reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní od fyzického prijatia reklamovaného tovaru.

Reklamačný formulár si môžete stiahnuť tu.

Adresa pre zaslanie reklamovaného tovaru:

BS PRODUCTION, s.r.o. – Reklamácie
Radošovce 145
908 63 Radošovce

Prosíme dbajte na dôkladné zabalenie tovaru. Radi by sme vás upozornili, že poškodenie zapríčinené nedostatočným balením počas prepravy k nám, nebudú uznané ako súčasť reklamácie.

Často kladené otázky (FAQ)

  • Ako môžem reklamovať poškodený tovar?

Poškodený tovar k reklamácii môžete priniesť osobne alebo zaslať poštou, či kuriérom na našu adresu.

  • Ako sa viem spojiť s reklamačným oddelením?

Naše reklamačné oddelenie je možné kontaktovať od 8:00 do 16:00 hodín na telefónnom čísle +421 910 777 878 alebo e-mailom na info@softello.sk.

  • Ako dlho trvá reklamácia?

Vaša reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní od fyzického prijatia reklamovaného tovaru.

  • Ako postupovať pri odstúpení od zmluvy?

Odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar bez udania dôvodu môžete do 14 dní od momentu, kedy prevezmete tovar. Toto právo majú iba zákazníci, ktorí sú spotrebiteľmi a nakupujú v e-shope online. Nevzťahuje sa na nákupy v predajniach. Všetky dôležité informácie nájdete v časti Obchodné podmienky, kde nájdete aj Formulár na odstúpenie od zmluvy.


Ak máte otázky, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poradíme ako postupovať.